weekend

tjoho, äntligen! en vecka kvar nu. jag dör jag dör jag dör. snart sommar på riktigt.

köpte jordgubbar och twister-glass idag för att fira sommaren ordentligt. alltså varför i HELA friden säljs inte päronsplitt längre? verkar bara finnas typ i flerpack och sånt. damp damp damp, godaste glassen i världen och den slutar säljas? så typiskt. måste köpa på mig några kartonger så jag har i frysen i sommar.

och jag är självklart inte klar med engelskan än. inte bra. men jag kan inte komma igång ordentligt! 148 ord har jag skrivit hittills.... men det är så svårt att skriva en artikel. usch.

jag tror det är familjeträff inne i datorrummet nu. den har nyss blivit lagad och pappa beställde en plattskärm (jag vet, inte förrän NU) och hela familjen är helt saliga. det värsta är att hårddisken är på 40gb, ramminnet på 512mb och den har en diskettläsare (!). och de är helt galna just nu. pappa är jättekäring för att de snart ska uppdatera ramminnet till HELA EN GIGABYTE, HÖR OCH HÄPNA. min familj är lite sådär. sen med det mesta. kommer ihåg vilken chock jag fick när jag kom hem en dag i mellanstadiet och pappa hade köpt boxer. helt otroligt, liksom. och nyligen när pappa köpte en platt-tv. jag dog lite. trodde han skulle lämna in den gamla tvn som var tjockare än vad den var bred på lagning eller nåt men icket. det tar sig, med andra ord. 

nu ska jag försöka fokusera på engelskan. kanske. hm.
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0