time passes quickly and chances are few

halloj! inte mycket uppdaterat här, inte. jag ber om ursäkt. det är nämligen på det viset att igår hade jag fullt upp, sen stack jag till rebecca och grillade och myste med henne och carro, sen kom jag inte hem så jag fick sova över, haha. kom hem runt 11 imorse (eller i förmiddags, beror på hur man ser det), sen åt jag och grejade, sen stack jag och adina och hämtade stina och gabriel och gick på tivoli en svänka. gjorde inte mycket, stina åkte en liten karusell och jag och adina åkte virvelvinden en gång, sen köpte vi sockervadd och varma chips och vi var färdiga. så därför gick vi hem till oss istället. vi introducerade stina för barbapapa. she likey alot. 

nu kom jag precis på att gossip girl börjar, och det är det avsnittet jag är på så nu kan jag börja titta på det på tv istället istället för att ladda hem, skitbra. sen är det inte lika bra längre så det gör mig inte så gälet mycket att jag måste vänta en vecka på nästa avsnitt och sånt. 

skola imorgon. crap. har absolut noll ork i kroppen. 18 skoldagar kvar, ingenting egentligen. men det känns så långt borta. jag vill ha lov NU, marsch pannkaka. buhu.

jag ska baka muffins åt mormor direkt efter gossip girl med. lite galet att mormor, bakverksgudinnan, betalar mig för att baka muffins åt henne när hon får främmande. rolig filur. go också.

adjöken
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0