the truth called, it wants to know why you're not telling it

tjabba. blir en liten snabb uppdatering nu för jag måste fortsätta plugga. går åt pipsvängen, för övrigt.

åkte till valbo med mamma och mormor idag då. först åkte vi till sjukhuset, brukar bara ta 10-15 minuter för henne att få provsvaren då så vi satt i cafeterian och åt så länge. men tiden gick, jag hann läsa massor i new moon (för att försöka tänka på nåt annat och inte oroa mig för ifall provsvaren visade att cancern var tillbaka eller något annat hemskt), men till slut kom hon ut men försvann igen för hon skulle ta ett nytt prov av nån anledning. vi blev där i en timme istället för en kvart. men hon var frisk i alla fall och det är väl ändå det som är huvudsaken.

sen åkte vi till ikea. åh, varje gång jag kliver in i den butiken vill jag bara flytta hemifrån och skaffa ett eget hem. älskar alla inredda rum där och allt, jag blir helt lyrisk, hehe. hittar alltid nåt rum som är precis som jag vill ha det i mitt hem i framtiden. underbart. köpte inte mycket, men det blev ett svart laptop-bord till mig så adina kunde få ta över mitt vita, sen köpte vi trallar som vi ska lägga utanför min ingång så det blir en mysig liten uteplats där till i sommar. sen bjussade mormor på två trädgårdsstolar och ett litet bord som passade trallarna. hon är för underbar min kära mormor. tänk vad jag ska sitta där i sommar och glassa i solen och mumsa på fika. åh, jag längtar till sommar och sol!

nä nu ska jag fortsätta skriva. kommer lätt få sitta uppe hela natten imorgon om jag ska ens ha en chans att hinna färdigt. drygt. bläk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0