tårarna som föll förut har torkat ut

a hej. den här dagen har gått snabbare än vanligt. kan bero på att vi slapp en mattelektion och en tms-lektion (=vilket tillsammans med fysiklektioner tar priset som de tråkigaste ämnena någonsin). efter skolan åkte mamma och jag och skulle beställa klipptid men självklart var det semesterstängt just den här veckan så nu måste jag vänta till 11:e med att beställa tid och sen kommer säkert tidigaste lediga klipptiden vara typ till nyår om min otur fortsätter på det här viset. blöööö. jag orkar inte vänta! jag vill klippa mig! nu! på studs! kan ju inte springa runt och se ut på detta viset heller.

annars har jag bakat muffins till mormor idag för hon skulle få främmande två dar i följd och ville bjussa på mina chokladmuffins. för det lilla fick jag 120 spänn. hon är helt från vettet min kära mormor. puss. efter det gick adina, jag och mamma ner till mig och såg på gilmore girls fram till nu. mamma gick upp och la sig precis innan avsnittet jag längtat efter, såklart, så jag får vänta med det tills imorgon. jag får läsa twilight ikväll istället. så måste jag träna lite inför morgondagens nationella prov i engelska, muntliga delen. kommer gå åt skogen. jag + prata = fail. jepp.

nu ska jag upp och se ifall jag råkar ha någon liten M&M kvar i jackfickan, samt hämta twilight och provpappret.

godnatt!
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0