snyt och fräs

hej. förkyld är vad jag är. jag andas med en näsborre. snörvlar, nyser, är täppt och är tjockis i halsen. åt skogen detta. men som vanligt kommer jag väl vara lite halvkrasslig en stund, sen kommer det gå över. aldrig riktigt bryta ut.

imorn är det nationella proven i matte B. åt skogen. har glömt allt. roligt. not. ingen ork i kroppen för att plugga heller. jag vill bara sova. kommer vara en lymla lurv imorgon. sen ska jag på utvecklingssamtal på kvällskvisten. seg dag att se fram emot. blä, typ. längtar till nästa vecka när det är kortvecka. tänk va skönt. oooooo hoppas det är bra väder då också så man kan vara ute och njuta av solen.

nä nu måste jag väl ändå gå ner och lägga mig snart. har hällt i mig massa te, skönt åt halsen en stund, men sen gör det ont igen. totalt åt skogen. helg nån gång, tack.

adjö
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0