s. darko


vadfalls?! s. darko har redan kommit ut! jag som väntat på den hur länge som helst!
och nu stoppar ipred mig. jag dör. jag har läst att alla verkar hata den typ, att donnie darko inte
behöver en uppföljare men jag bryr mig inte, jag måste se den här.

precis när jag är sugen på att se lite mörka, smått obehagliga filmer också.
fick ett sånt ryck nu när jag såg lite halvt på psycho. tror bannemig jag ska gå ner
och knäppa på donnie darko. var ju år sen jag såg den nu.

men i sommar. då. då ska jag kura ner mig med thrillers och andra läskiga filmer på kvällarna.
som jag gjorde i julas eller när det var. när jag satt uppe sent och såg på prom night och andra
filmer som andra tycker är mesiga. de är läskiga nog för mig, hehe. lagomt liksom.

gonatt

Kommentarer
Postat av: hanna

james lafferty är ju med :O

men det visste du säkert redan x)

kollade på trailern nyss, verkar värdelös..

2009-05-23 @ 16:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0