rastlöshet resulterar i bloggtester

10 FAVORITER

Dialekt: ovanåkersmål är lite gulligt. annars norrländska och göteborgska tror ja, haha!
Mat: mammas spagetti och köttfärssås. har flera favoriter jag gärna käkar mig tjock på, dock
Låt: men innan jag kan välja bara en. fullkomligt omöjligt.
Film: ih, samma här. så svårt. men typ. twilight ligger ju oerhört bra till. 
Tecknad figur: lille karl i snobben är go.
Sport: bandy om jag måste välja, haha. att se på, alltså. inte spela.
Komiker: johan glans, thomas järvheden, måns möller, robert gustafsson, osv osv. finns ju miljoners. 
Veckodag: lördag
Glassmak: jag väljer en glassort istället, päronsplitt. bästa glassen ever.


9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: skoltrött
Tanke: skola imorgon och jag vill sjunka under jorden
Kläder: jeansshorts och svart bodyaktig tröja
Bakgrund: knäpptyst är det just nu. nä, nu spolade någon uppe på toan. det lät i nån sekund. nu är det tyst igen.
Känsla: sommarlovslängtan
Tid: 21.54
Bästa sak:  att det snart är lov och jag kan pusta ut
Irritationsobjekt: alla lymla inlämningar och prov den här veckan

8 FÖRSTA
Bästa vän: carro var nog min allra första buddy, heh
Husdjur: kaninen bertil
Utlandssemester: is yet to come
Piercing: mja, öronen om det räknas
CD skiva: tror bannemig det var mora träsk-skivan jag fick när jag fyllde två
Bil: ingen. än.
Ord: nationalencyklopedin tror jag

7 SENASTE
Telefonsamtal: kommer inte ihåg
Mat
: mat: omelett, ätbart: muffin
Dryck: saft tror ja
Biltur:  när vi åkte hem från mormor igår
Tv-program: gossip girl
Spelad låt: den var klurig, vet inte. sätter igång  spotify och kör på känsla då. det blev milow - you don't know. puss.
Köpta klädesplagg:  antingen kavajen, bikinin, klänningen eller jeansen jag köpte i mora. tror faktiskt det var jeansen.

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner: näe
Brutit mot lagen: nja, laddat hem stuff?
Blivit arresterad: icke
Badat naken: har väl alla någon gång i livet
Varit med på TV: nej. eller jo, min fula ballongkeps stack upp under en intervju på gävledala när jag gick i typ mellanstadiet. pinsamt.
Varit med i tidningen:  ja, usch

5 NEJ TACK
Skolämne: fysik och idrott
Mat: typ bönor eller nåt
Musik:  opera och sånt jox
Dryck: alkoholdrycker, heh
Djur:  spindlar!!

4 SAKER
Du gör när du har tråkigt: ser på tv eller sitter vid datorn
Du gjorde igår kväll:  åt
Du kan höra just nu:  inget
Du inte kan leva utan: my buds

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: flera av mina kömpisar
Du tycker om: mina kömpisar
Du inte gillar:  darin, blondinbella och hitler ligger oerhört långt ner på listan

2 VAL

Coca cola eller fanta:  cola
Hund eller katt: katt

1 ÖNSKAN
vinna storkovan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0