poo

heipa. blä vad jobbigt. suttit och försökt kämpa med denna lymla tms-uppgift i princip hela tiden jag varit hemma. har inte kommit långt må jag säga. hej sänkt betyg.

nu är det långhelg. långhelg med PLUGG?! helt seriöst, vad är detta?!
måndag: ev. slutprov i TMS (SVÅRT)
tisdag: fysikprov (SVÅRT) + bokrecensionen ska vara inne (INTE BÖRJAT)
onsdag: friluftsdag
torsdag: grammatikprov (KRÅNGLIGT)
fredag: ev. slutprov i TMS (som sagt - SVÅRT) + engelskaartikeln ska vara färdig (SVÅRT)

jag kräks. jag tror bannemig att jag gör det snart. varför, åter VARFÖR tvingas alla lärare alltid spara alla prov och inlämningar till sista/näst sista veckan? sprid ut dom litegranna vettja, herregud. sommarlov, kom hit innan jag får spader.

imorgon ska jag i alla fall först iväg och hälsa på lille isak för första gången. färskaste kusinbarnet, dårå. usch vad mysigt, hihi! sen ska jag till mormor tror jag så vi ska börja röja lite i garaget inför loppisen. jag kommer inte tjäna nå pengar i sommar. tråkigt. jag kommer få sitta där och lyssna på musik dag ut och dag in i faskt hopp om att en liten kund ska dyka upp. aja. jag får försöka hålla på sista studiebidraget då utifall jag inte tjänar ett korvöre.

nu ska jag försöka skriva lite till på tms:en innan jag smäller av.
adjö
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0