no boundaries

hej hej hemskt mycket hej.

fick sluta tidigare idag. drömmen. sommarväder. jag = lycklig. sen satt jag ute på min fina uteplats med datorn och inbillade mig att jag skulle plugga. gjorde jag det? nej. däremot satt jag och diskuterade med carro över msn hur vi ska lösa det med ledin-konserten. tror vi har bestämt oss dock. hon jobbade på fredagen, så i sånna fall får vi åka bussen från söderhamn till övik som går 20.40 (eller när den nu gick). vi är då framme 00.40. crazy. dock skulle kanske ankan vara hemma då, så vi får i alla fall skjuts så vi slipper leta hennes lägenhet från stationen mitt i natten. sen shoppa lite på dagen på lördag, och så konsert på kvällen. förstå vad myspys. hoppas det blir av nu alltså. jag dör lite inombords om nåt kommer i vägen. jag ska ju knappt göra något annat i sommar förutom att åka och campa, typ. har inte råd. har inget ordentligt sommarjobb.

men i alla fall. usch. fysikprov imorgon. kommer inte sova bra inatt, inte. yuck. bara ligga och oroa mig. men men. det får gå som det går.

jag har i alla fall fått en ny nötarlåt. kris allen - no boundaries. typisk idol-vinnarlåt. and I luv it. kommer troligen spelas i min ipod hela vägen till bollnäs imorgon. jag är sån. har en eller flera låtar jag nöter tills de är utnötta. inte smart. men det blir ju liksom bara så, kan inte hjälpa't.

ska nog sova snart. möjligen läsa ut det påbörjade kapitlet i new moon först. känner att jag borde vara hyfsat pigg imorgon på provet åtminstone.

gonatt!
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0