mardrömsmorgon

alltså kära nån vilken sjuk morgon. vaknade, tänkte "WUHU långhelg! kan inte bli bättre!", sen knäppte jag på datorn. så stod den och laddade hur länge som helst, tills den blev helt svart och inget hängde. jag fick smått panik eftersom att jag inte hunnit bränna ut bilder och sånt och försökte knäppa på den flera gånger till men det gick icke. så då blev jag på dåligt humör för det. sen hade jag skitont i rygg och mage och mådde illa (bör tilläggas att jag har spyfobi så det var ju inte den roligaste känslan, direkt) och så skulle vi på kalas klockan två så jag var nära att stanna hemma. sen löste sig allt helt plötsligt. efter två ipren mådde jag till slut bättre, gjorde mig i ordning inför kalaset och skulle gå ner och hämta minneskortet i den döda datorn och kom plötsligt på att jag satt in minneskortet efter jag knäppte av den igår och fick för mig att det kanske var problemet. jag tog ut kortet, knäppte igång datorn och VIPS så var den frisk igen. och jag är go och glad och ska bränna ut grejer så det står härliga till så fort jag kommer hem.

adjö, vi är lite sena.
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0