makeova'

jag var less på fotobloggslayouten och satt och försökte få till nåt bra i photoshop. gick åt pipsvängen. det blev en ny hit istället. det var enklare, inte behöva klämma in massa foton och sånt. enkel men skön på nå vis.

mamma satt och såg på nån värdelös film på tv4 film så jag missade så ska det låta och allt sånt roligt. typiskt. så nu sitter jag här och mögglar bara. men imorgon blir det fullt ös. upp i ottan för att åka till mora och handla för pappa ska i väg med bilen nånstans så kör vi två flugor i en smäll och följer med och går på stan samtidigt. sen ska jag på praise explosion och efter det är det eurovision song contest. ingen vila, bara ila. jepp.

nu ska jag fortsätta se på berg flyttar in. ikväll är hon hos niklas strömstedt. han är kung. ska leta fram vår gamla skiva med honom tror jag. och lyssna på lite gamla godingar medan det är reklampaus.

adjöss
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0