jag slängde bort nån slags vän

tjabba tjena. jag ligger och lyssnar på mysmusik. borde duscha snart,  jag är en lymla lurv idag altlså. usch. långhelgen är redan i princip över, typiskt. dock ska jag imorgon gå och beställa klipptid, hoppas det finns någon så snabbt som möjligt för jag är så grymmans less på den här kalufsen. färga vill jag göra också. hur vet jag inte, men tips mottages. men det gör jag isåfall efter jag klippt mig. har nog bestämt mig för att klippa lugg också. inte hellugg, men nästan. eller nåt. asch. tänkte att till sommarn när man vill ha tofs eller knut kan det vara skönt med lugg istället för att försöka fippla bort den låååånga snedluggen. det som är jobbigt med mitt hår är att jag har cirka trehundra virvlar i luggen så det blir jättefult om jag sätter upp den. huga.

nu tror jag att jag ska gå och kirra chokladmuffinsmet eller nåt och kura ner mig med twilightboken.
mysigt som attsingen, du.
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0