I don't wanna lose control by falling

tjena hejsan. nationella idag, gick helt åt pipsvängen. less jag blir. blö. sen skulle jag ha utvecklingssamtal så jag stannade kvar på skolan hur länge som helst. drygt. gjorde i ordning lite te och kurade ner mig i soffan med datorn i högsta hugg men teet smakade konstigt så inte kunde jag värma halsen heller. typiskt. men jag köpte massa godis och joll i alla fall som jag smällde i mig. en liten tröst. sen kom äntligen mamma och pappa och det blev samtar. sen på väg hem dunkade vi beatles i bilen. kung, kung, kuuuuung.

nu är jag nyduschad och sitter och ser på eurovision-semin. hoppas inte sverige går vidare. nog för att det är nästan bara skitlåtar med ikväll, men det känns ändå som att sverige är helt ute ur leken. näe, då tycker jag mycket hellre att island, schweiz och finland kan få gå vidare istället för operatantaluran. mamma vill rösta på bosnien? varför gör hon detta mot mig. slår vad om att det är för att sångaren såg precis ut som johnnie på roomservice. nu stängde slussarna i alla fall och mamma sover eller nåt, chocking.

fy vad roligt om inte sverige går vidare. trodde jag aldrig att jag skulle säga, hehe. men så liksom svenska folket märker att "nehej, det hjälpte inte att skicka en stel och överblonderad operatant till moskva, bra, då kan man fortsätta att rösta på de bästa låtarna i melodifestivalen igen istället för att rösta på den man tror kan ha en chans i eurovision". jepp. 

och där kom t.A.T.u in på scenen också. va friden, brukar det vara sju sekel långa mellanakter i vanliga fall? aja. snart reslutat. hoppas jag.

sen ska jag gå och lägga mig sörrni.
gonatt
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0