I dare you to move

tjabba tjena. sicken dag. skoldagen gick gäääälet segt för jag var så oerhört trött och det var bara tröklektioner. sen åkte jag i alla fall hem och sen kom carro en sväng för att se lite på småstadsliv 1 innan vi skulle se 2:an på bio. vi smaskade på chips, te och rostade mackor. inte illa pinkat. sen åkte vi till röda kvarn dårå. stod lite i kö i kylan. sen kom vi in i värmen, fick vänta i trekvart på filmen, men det gick snabbt ändå för vi jammlade på vi, sörrni. och filmen sen. sicken pärla. men precis som med den andra filmen tror jag den blir bättre och bättre ju mer man ser den, måste se den minst två gånger för att ta till sig allt, mycket smådetaljer man inte märker första gången ju. solvivan är bäst, helt makalös den "bruden".

dagens sjukaste är att jag upptäckte att min far är staken i egen hög person. helt gälet. jag tänkte bara "men vad gör min pappa där?" och carrobarro höll med till hundra procent. helt totalt seriöst. ser ut som han. utseendet, minerna och allt. speciellt när staken lägger av en brakare och fnissar och pekar på örjan, då tänkte jag "där är min fader". till och med mössan hade de fått till. wild and crazy ju. han vägrade inse det själv dock. han är nog i förnekelsestadiet än, tar väl sitt förnuft till fånga i sinom tid.

nu ska jag försöka skriva lite på tms:en. kommer gå åt skogen, som vanligt.

gonatt
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0