handens fem fingrar vaggar dig till ro

goafton. ojoj, satt uppe till strax över tre inatt för att skriva klart TMS:en. blev ändå oerhört kort, men det får duga. orkar inte lägga ner mer tid och kraft på den, usch. inte sov jag ut i morse heller för klockan elva var vi bortbjudna så jag var tvungen att gå upp strax innan tio för att hinna vakna till ordentligt och göra mig i ordning. dock var det klart värt det, fick ju äntligen träffa lille kusinbarnet isak :) go sörru.

sen stack jag till mormor för vi skulle röja i hennes garage inför loppisen. det gick ruskigt bra, bara att fylla på med rammel nu. sen kom stina och var goare än nånsin, ungefärt. pusspusspuss på na.

efter jag kom hem jag jag väl typ bara suttit vid datorn och sett på tv och tagit det lugnt. nu ligger jag i soffan nerbäddad i en mysig pläd, dricker te, äter rostat och ostkrokar och ser på dirty dancing 2 - havanna nights. så svinans mysigt. nu är jag lite uppe i filmvarv så jag kanske ser på nån film jag inte hunnit sett innan i samma veva direkt efter denna slutat, alternativt se på one tree hill på internet eller läsa new moon. får la se hur jag gör. hm.

nu ska jag fortsätta se på filmen. åh, jag älskar dansfilmer. puss.
jag vill också kunna dansa. 
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0