gokväll

a hej. idag har det varit fullt ös, som sagt. först åkte vi till mora och gick på stan där. handlade upp mina pengar, jag som bara skulle köpa kanske en tröja eller två. det slutade med att jag köpte klänning, jeans, kavaj, bikini och massa annat småtjafs. mamma får bannemig bjussa på bion nästa vecka, hehe. för jag har icket råd. tur att klippningen är 2:a juni i alla fall så jag hinner få pengar tills dess. 

nu ska jag fixa det sista innan jag ska iväg på praise explosion. äntligen kommer jag iväg på det, sista gången det är och allt, haha. timing. sen blir det eurovision, weho! hoppas inte ukraina vinner, då kräks jag. bokstavligt talat, kanske till och med. hur som helst,. heja norge.

adjöss
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0