färglös som en tår blir jag utan dina andetag

tjenamors. jag har faktiskt hunnit med en del idag. varit på erikshjälpen, var på byn en sväng, äntligen tagit mig tid att läsa lite twilight, kollat på scrubs, bakat american cookies, knäppt kort, osv. nu sitter jag och ser på robinson. gud vad bra det har blivit nu. var nära att sluta kolla efter första avsnittet, men jag tvingade mig själv att titta och nu är man fast på riktigt. kul ju.

sen ska jag försöka få mamma att se på gilmore girls med mig, och vill hon inte det tror jag att jag ska se på dreamgirls på 4:an med beyoncé och jennifer hudson. var ju ett lymla snack om den förra året eller när det var så den kanske är bra. är dock inte på filmhumör, gilmore girls skulle sitta bättre.

adjöss!
- h

Kommentarer
Postat av: Frida Hedqvist

Nu är det hängagubben som gäller!!

Skriv en bokstav i min blogg så skriver jag om det är rätt eller fel!! men bara EN bokstav!!! =)

Kram <3

2009-05-03 @ 12:15:08
URL: http://everybodygetup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0