fading like a rose beaten by the storm

tjena. mysdag idag. imorse satt jag och såg klart one tree hill, har kommit efter några avsnitt nu med ipred och allt. men nu kikade jag online. alltså gud vad jag älskar den här serien. klart bästa serien. PUSS! och sista avsnittet. helt makalöst. ska bli en säsong 7, men hade det inte blivit det hade jag varit nöjd ändå. för slutet var så. jag vet inte. awesome. dock fanns det lite detaljer jag ville ändra på, hehu. vill inte spoila, men jag har läst lite och säsong 7 kommer vara lite annorlunda, så jag är lite orolig över att följa, tänk om den blir jättedålig. då vet jag inte vad jag gör. men jag måste ju följa ändå, helt klart. jag följde ju säsong 5 som jag inte alls gillade för den gjorde mig så deprimerad, och det gick ju vägen det med. det var nog jamie som räddade den säsongen.

mitt pris kom idag också! weeeeeeeho! läs mer på min FOTOBLOGG.

anyhow. sen såg jag på pistvakt och sjukan. oh, vilken mysig tv-kväll. pistvakt har jag på dvd men ändå. det är ju så lymla klockrent så man kan ju inte tröttna. och sen sjukan dårå. hade för mig att det var från typ 97-98 eller nåt i alla fall, men icke, det var från 95! inte undra på att adina inte hade några minnen av den serien, hon fanns nog inte ens eftersom hon föddes så sent på året. galet ju. men alltså björn gustafsson (den äldre). vilken gubbe. helt otrolig. nu saknar bara en reprisstart av "pappas flicka" och jag kan dö lycklig, haha.

nu sitter jag och ser lite halvt på "psycho", nyinspelningen, på kanal 9. lite spännande. attans att jag missade första timmen och därmed också den legendariska duschscenen. jag fick se när psycho himself torkade upp allt blod och gjorde sig av med kroppen istället. aja, det går fler tåg.

nu ska jag se klart filmen, adjöss!
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0