Every time I look, I get shivers down my spine

nämen tjenare. men seg dag idag, alltså. huga. först nationella prov på morgonen. alltså det gick totalt åt skogen. inte ens reading hade lite enklare delar nånstans! för att inte tala om listening. nä fy friden. nu vill jag inte tänka mer på't. sen hann jag hem en liten sväng för att käka lite rostat och dricka te medan jag kikade på näst senaste scrubsavsnittet, och efter det drog vi iväg på handledarutbildning för att ta körkort. jag är bara rädd för sånt där. inte en chans att jag kommer lära mig allt sånt där. jag tänker då inte rusha att ta körkort, det kan jag då tala om. det får ta sin lilla tid.

bläk.
jag har fått adina att gå iväg och låna new moon (på svenska blev det dock) åt mig av sin kompis kring 22-tiden.
spännande att få reda på fortsättningen. dock har jag hört att den är sorglig. kommer bannemig inte klara av det.

nu tror jag att jag ska kirra lite mera rostade mackor och te för det var så svinans gott tidigare idag. mumsmums.
adjöss!
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0