åt skog'n

men va i hela friden. idag skulle ju bli min pluggdag. men jag kan liksom inte komma igång. jag förstår inte. jag kommer få ig i den här lymla kursen. bluäääk. inte har jag fått nånting annat gjort heller. har varit peppad att läsa new moon och massa annat, men då tänker jag bara "näe, jag ska plugga! inte läsa! plugga!", men pluggar jag i alla fall? inteeee, inte-inteee. typiskt. så var den helgen över också.

lördagen blev i alla fall helt gälet underbar. liksom perfekt från början till slut, har nog aldrig hänt känns det som, alltid är det nåt som skiter sig under dan. men inte igår. först mora som sagt, hittade massor, sen städade rummet utav bara farten, sen praise explosion och sist, men absolut inte minst, eurovision.

och praise. tjenamors, sicken upplevelse. helt uppslukad blev man. helt galet.

sen åkte jag hem och såg slutet av eurovision. jag har nog inte missat så mycket av en eurovision song contest sedan jag började se på det när jag var liten, men det var ändå klart värt det. kom hem i typ 16-17:e låten. norge var 20:e eller nåt så det gjorde liksom inget att man missade de flesta andra låtarna. speciellt sverige, hade ändå gärna zappat förbi det bottennappet om jag varit hemma. och röstningen sen, trodde inte att det var sant. det gick liksom som jag hoppats! min topp 3 blev topp 3 på riktigt, har nog helt seriöst aldrig hänt någonsin. Norge, Island och Azerbaijan. Ukraina långt ifrån toppen. Sverige i bottenträsket. Kan det bli bättre? Skulle inte tro det va. 

tänk om söndagen kunde ha samma flyt ändå, vore ju toppen. men icke. jag är glad ändå. bara två dagar i skolan, sen är det helg igen. jag får se det så istället. på tisdag är jag ledig och ska till gävle, sen på torsdag är det kristi himmelfärdsdag och fredag klämdag. awesome.

nu ska jag sluta snacka goja.
adjöss
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0