and I was stuck in the middle

heipa. sicken sommarhelg. helt otroligt unedrbart. och på fredag blir det sommar på riktigt, LOV! ofattbart.

vaknade sent, gick direkt ut till min uteplats och glassade med musik och godis, sen kom jag på att jag och adina kunde överraska mamma med american pancakes när hon kom hem från mötet så vi började göra smet och härja. sen gav vi henne paket och sånt med. och efter det stack vi till mormor och myste, gick upp med stina till lekparken också så hon fick gunga och härja. attans, vilken gobit.

kom nyss hem från ica, har handlat godis och glass, heh! men nu fick jag ont i magen av nån anledning och känner mig yr, så egentligen borde jag nog krypa ner och se på nån film eller nåt, men det känns så dumt att göra det nu när det är finväder. å andra sidan kan jag ju inte njuta av vädret ordentligt om jag sitter och mår dåligt heller, så det blir nog march pannkaka till sängen ändå. får ha datorn på magen igen och se om det går över.

adjö
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0