womanizer woma-womanizer you're a womanizer, oh

Looking into your eyes
Oh won't you walk through
And bust in the door
And take me away
Oh no more mistakes
Cause in your eyes I'd like to stay

hej. usch, hade två prov idag. båda gick åt skogen, speciellt det sista kändes det som. blä. men snart ska jag i alla fall på kalas. jag börjar fega ur om sommarjobbet också. vet inte om jag vågar ringa. och gör jag det inte nu kommer jag behöva vänta en vecka till typ. uäk. nu sitter jag och gör kort till kalaset. mamma kommer och hämtar upp adina och mig sen bär det iväg. weho!

håller också på att fixa hem twilight :**** ÄNTLIGEN. kära nån vad lång tid det tog, såg den på bio i januari och då var den ändå seg att komma till byn. men nu så har jag den snart på datorn, så efter let's dance ska jag och mamma kolla på den, jag måste visa henne dess storhet, inte för att jag tror att det är hennes filmsmak, men ändå.

nu har jag inte tid att blogga mer.
adjö
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0