wednesday, baby

tjabba. kom just hem från gojäntan rebecca. en stund efter jag kommit hem från skolan skrev busen till mig på msn och hade tråkigt för alla var på bandy, haha. så jag gick till henne och vi käkade chips och godis och såg på film. "phat girls" hette den. lite B-film eller vad man nu kan kalla det, men det orkade jag inte bry mig i för den var en sån lymla feelgood-film! jag blev så glad. så härlig! se den, makes you smile.

yessssss
, matteprovet är flyttat till nästa vecka, företagsekonomi provet likaså = lovely! dock har jag prov i litteraturhistoria på fredag, vilket jag med stor sannolikhet kommer tok-kugga, men den smällen får jag ta...

nu ser jag på grey's anatomy. jag har mina grey's-perioder. ibland kollar jag inte alls och ibland sitter jag klistrad vecka efter vecka. nu är jag i något slags mellanstadie, när jag kommer hem från skolan brukar jag se reprisomgångarna (om jag kommer ihåg) och på onsdagarna brukar jag se om jag inte har något annat för mig, för now-a-days är det inte så mycket på tv på onsdagarna längre, förr var det typ fyra program man ville se samtidigt, totalkasst. nu är det alldeles lagomt.

imorgon ska cam och jag på ica och shoppa det sista till kalaset. great!

återkommer alldeles strax med en "dagens".
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0