naley

snodde denna från jennie. jag kommer inte på nån ny dagens, har inga prylar på lager att tipsa om jag jag har inget att göra. tihi.

Har du:
FOLKÖL I KYLEN: nej
NÅGOT HUSDJUR: nepp, inte längre
NÅGON FLICK/POJKVÄN: nej
PUDER PÅ DIG:
NÅGRA FRAMTIDSPLANER: jovars
EN LEVANDE TRO: joru
NÅGON SJUKDOM: inte vad jag vet om
GYMKORT: men gud, nej
NÅGRA KÄRLEKSPROBLEM: problemet är att jag inte har några
EN HOMOSEXUELL KOMPIS: näe, inte vad jag vet i alla fall, huhu
NÅGON FAVORITLÅT: sinnessjukt många, ja
DUSCHAT IDAG: nä, igår kväll
NÅGON KOMPIS SOM SNARKAR: vette tusan
NÅGON VÄN SOM SPELAR I ETT BAND: jamen gröna bandet!
NÅGON SOM FÖRSTÅR DIG: ja
TUFF KOMPIS SOM KAN FÖRSVARA DIG: jora, dom är rätt tuffa
NÅGOT BEROENDE: ja, socker
FIKAT IDAG: japp. fem bullar, massa frukt och en hög med digestive
NAGELLACK: jag har ju för friden knappt nå naglar

VEM:
AVSKYR DU: onda människor, typ
HÅNAR DU : typ. blondinbella.
DELAR DU MEST MINNEN MED: olika
LÄNGTAR DU MEST EFTER: just nu är det stina för hon behöver busa mig glad
STÖR DU DIG PÅ: många, tyvärr. inklusive mig själv.
GOSAR DU MED: stina är gosig
LAGAR MAT: mamma och mormor är enna hejare på det området
DISKAR: dishwasher, yes
STÄDAR DITT RUM: hanna banana

VILKEN:
TIDNING LÄSER DU: hm. läser typ aldrig tidningar
BUSS ÅKER DU OFTAST: hundran till och från skolan
FRISYR: just nu - utsläppt och fult som vanligt
DAG FYLLER DU ÅR: 18 mars
ÅRSTID FÖREDRAR DU: våren och sommarn, yes baby yes
STAD ÄR DU UPPVÄXT I: stad och stad? edsbyn

VAD:
GÖR DU NU: ser på one tree hill, puss
GÖR DIG TILL EN BRA MÄNNISKA: vette tusan
GÖR DIG TILL EN DÅLIG MÄNNISKA: vene
ÄR ROLIGAST JUST NU: lov snart
HAR DU PÅ DIG NU: kläder, I guess
HAR DU FÖR SMINK: egentligen inget för dagssminket har försvunnit för längesen
ÄGER DU FÖR SKOR: alldeles för få, måste köpa ett par snart
LÄSER DU FÖR BOK: om jag kunde drömma (twilight). tyvärr är jag seg på att läsa.
SKA DU GÖRA NU: fortsätta se på one tree hill. kanske plugga en skvätt.
HUR SKA DIN DRÖMKILLE/TJEJ VARA/SE UT: humor, go, omtänksam. skulle sitta fint, det
KALLT UTE?: ja, blä
IDROTTAR DU?: uäk, nej
SISTA DU ÅT?: ett gött kex
HAR DU EN GITARR?: mamma har. pappa har. inte jag. vetu varför? för jag kan inte spela
VILKET LAND VILL DU HELST BESÖKA?: united states of america, yep

TYCKER DU OM DATASPELSVÅLD?: äe
HAR DU BRA HÖRSEL?: .........................nej?
TYCKER DU OM SÅNT HÄR?: okej tidsfördriv
TITTAR DU MYCKET PÅ TV?: .......................ja?
NÄR SPYDDE DU SIST?: typ mellanstadiet
VARFÖR?: magsjuk?
DESIGNKLÄDER ELLER H&M?: h&m, lätt
SENAST SPELADE DATASPEL? mario på hamsterpaj. höh. annars kanske typ. tarzan. coolt ju
HAR DU NÅGON PIERCING?: nä, vanliga hål i öronen bara
HAR DU NÅGON TATUERING?: nepp
ÄR DU RIK?: nej
TYCKER DU OM INDIEPOPARE?: har ingen koll på sånt där
HAR DU BRA BETYG?: jorå. eller, i högstadiet i alla fall. nu vette tusan
VAD HAR DU FÖR MATTEBETYG?: vet inte vad jag ligger på i b-kursen, sörru

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0