sweet kissin' in the moonlight

tjabba. jag vet, dåligt med uppdateringar och ingen dagens på flera dar nu, men så kan det gå när man har annat för sig. I apologize.

idag har jag bakat muffins, sett på ett av mina favoritavsnitt av kyle xy, kollat på film och nu ligger jag och lyssnar på melodifestivalskivan som jag precis laddat hem. underbart. ska lägga in de bra låtarna på ipoden så det får nötar ordentligt. jag skulle tro att jag mest kommer nöta moving on, hope and glory, you're my world, jag ska slåss i dina kvarter, sweet kissin' in the moonlight, the queen, baby goodbye, welcome to my life och killing me tenderly (oj, det blev bara fler och fler ju mer jag funderade) + massa fler säkert. lovely.

för tillfället nöter jag lite dansband, hära. jag kan inte låta bli, det svänger ju!

sweet kissin' in the moonlight
den första kyssen som du gav mig
dina händer söker mina
mina drömmar mötte dina

sweet kissin' in the moonlight
den första gången som du log mot mig
bara du i hela världen
ett minne som dröjer kvar

härligt buggigt. I like. nu ska jag försöka plugga vidare. under veckan jag var sjuk var jag för klen för att orka göra något och under lovet har jag inte orkat plugga så självklart sparas det till sista dagen typiskt mig. vet inte ens om jag har prov imorgon, kanske får göra det på fredagens resurspass, vet inte hur nya läraren är ännu men jag måste ju förbereda mig lite i alla fall. företagsekonomin måste jag göra på fredag i alla fall, vill inte komma efter i det här kapitlet också.

jag ska försöka vara duktig. men först ska jag lägga in musik på ipoden och ta mig en dusch.
adjö
- h



Kommentarer
Postat av: Sandra

Det dryga med din blogg är att varje gång man kommer in på den har du en ny het design som inte går att överglänsa. CP.



hej. Du är söt. Jag gillar att prata med dig och du är mysig som fastnar för tv-serier så lätt. Miiiiihih. Jag ska kolla på Kyle XY och göra dig stolt.



Önskar att jag hade nåt vettigt att säga om Melodifestivalen. Eh. Du får nöja dig med ett bittert DET VAR BÄTTRE FÖRR och en länk till Jan Johanssens framträdande från 1995.

zhPoIYIxE" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=2zhPoIYIxE

Word.

2009-03-01 @ 21:16:36
URL: http://egoistikku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0