om du var här, den jag alltid velat ha, den jag aldrig kunnat nå, du som aldrig kunnat se att jag finns kvar här

habbetihabbeti. kom just hem från tonår. har proppat i mig mackor och fika och te, så jag tror jag spricker vilken sekund som helst, men det är det värt. så svinans gött det var, alltså! och som om det inte vore nog ska jag nog gå ner och smälla i min massa godis snart också. tjockisdan idag.

urk, engelskabrevet ska vara klart på onsdag. "skit-och-piss", som mamma skulle sagt. och jag har inte ens börjat. egentligen borde jag skriva lite nu eftersom att imorgon kommer jag troligen packa en del till fjällen + duscha och greja, men jag orkar inte. bläkenbläken.

satt nyss och kollade på gamla dagens-inlägg nyss också. lyssnade lite på sk8 - om du var här. lymla grym den är läll. för övrigt så kommer jag med en dagen om nån minut, håll ögon och öron öppna.

näe, jag tror bannemig att jag ska förflytta mig en trappa ner och bänka mig framför tvn med godis och påskmust och se på antingen reaper eller nån film jag laddat hem men inte titat på än. kanske yes man, ice princess eller varför inte den gamla beck jag skaffade för längesen. inte beck med haber och persbrandt alltså, utan med gösta ekman (sickan!) och company.

vi får la se hur det blir.
adjö
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0