no wise word's gonna stop the bleeding

hola a todos. denna dagen har varit en busig dag. camilla och jag stannade i bollnäs en stund efter skolan för att gå på dollar och handla lite tokiga grejer till kallelaset på fredag. typiskt att det skulle bli kallt och snöoväder just den dan vi skulle gå ända dit bort, men det gick ju tillslut, även fast vi fick kånka på fullproppade kassar och tunga ryggsäckar som ger en ryggskott och nackspärr på samma gång, men det grejade vi, absolut absolut.

nu har jag kirrat en film till fredagen också. eftersom att det är fredag den 13:e då, så måste vi ju se på en skräckis av något slag. så nu har jag fixat en som vi hoppas ska vara bra. inte för läskig bara. jag kommer inte klara av det. 'cos amma chicken. hehö.

har också precis kikat på nyaste kyle xy-avsnittet. inget grin denna gång, lite befriande på så sätt. dock kommer jag troligen böla som en get nästa vecka. allra sista avsnittet i detta universum. jag kommer dö. så kommer det säkert vara jättesorgligt och jättebra och sluta jättespännande och bara lämna ifrån sig massa frågetecken. det suger nåt så rejält. jag hatar cliffhangers. det värsta jag vet. okej, om det hade varit ett typ säsongsuppehåll eller nåt. även fast jag har världshistoriens kassaste tålamod så hade jag nog i det här läget klarat ett enormt långt uppehåll. nu har man ju ingenting att se fram emot. slutar det spännande, så vet man att man aldrig någonsin kommer få veta vad som händer. jag dör bara av tanken. new subject, new subject!

nä nu ska jag platta min hemska kalufs och sedan gå och sova en fluck.
gonatt
- h



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0