myskväll, yes

OJ har totalt glömt bort att tippa på melodifestivalen, men det är liksom inte lika roligt i andra chansen. jag hoppas att sarah och star pilots går vidare bara. och ni ska bara veta vad underbart det var när bwo fick säga tack och adjö, bäst! IN YOUR FACE BARD! men jag dör om inte sarah går vidare. som tur är kan hon ju bli internationella juryns val om lili och susie vinner över henne, men ändå. "moving on" är ju för friden vinnarmaterial! skandal om den inte går vidare nu.

nu sitter jag och lägger pärlplattor. sen jag kom hem strax efter kl 18 har jag redan hunnit med att göra en mariosvamp, ett pacmanspöke, en till mariofigurgrej jag inte riktigt har pejl på vad det är, ett kassettband samt att jag håller på att lägga en lite större hello kitty-platta åt stina eftersom att det är lite av hennes favorit. sen ska jag lägga en pikatchu. det är roligt. huhu.

nä nu ska jag fortsätta glo och heja på sarah. usch, jag dör hära.
adjöken
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0