morning after

carro och rebecca kom över på schlagermys igår. det var helt underbart mysigt, om man räknar bort när operatantaluran vann. carro skrek i en kudde, rebecca var överlycklig över att inte af ugglas vann och jag ville dö. oh fy, vilken vedervärdig känsla man fick när man insåg att varken måns eller EMD kunde vinna. och när af ugglas fick näst högst poäng och man försökte, stressad som man var, räkna ut om de 144 poängen skulle räcka till vinst för malenas del. och när man upptäckte att hon skulle vinna. fyyyyyy. efter det var jag deprimerad hela kvällen, ungefärt. jag tycker det suger att tittarrösterna ger så exgtremt mycket poäng, eller liksom, malena låg ju lååååångt ner efter juryrösterna, men kunde vinna ändå. heck, den som låg sist kunde i princip vinna. juryrösterna hjälper ju absolut ingenting. deras röster var roligast att kolla på för till skillnad från de senaste åren så var dom inte alls överens. alla gav olika tolvor osv. till och med EMILIA fick en tolva. då jublade jag, trodde jag inte att hon skulle få. falun är köng. och måns möller. men så klart är sverige cp och röstar helt åt skogen. visst, malena kan ha extremt goda chanser i ESC, men det skiter jag fullständigt i, jag gillar hellre låten och det går dåligt än att jag hatar låten och det går bra. men förhoppningsvis kommer jag komma över detta om några dagar. måste låta ilskan lägga sig lite, bara. sen kanske jag kan klara av att heja på sverige i esc också.

nu ska jag se på let's dance-reprisen. läste att magnus fått full pott på buggen! heja! bugg är coolt. magnus är cool. yeah.
adjö
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0