lean on me now

And when I see you then I know
it will be next to me
And when I need you then I know
you will be there with me
I'll never leave you

Just need to get closer, closer
Lean on me now
Lean on me now
Closer, closer
Lean on me now
Lean on me now

tjabba. blev inte av att ringa om sommarjobb idag heller, kom hem på tok för sent. får bli imorgon istället. då måste jag våga. sen blir det släktkalas. ska bli sköj.

nu sitter jag med min kära godispåse bredvid mig och ser på gilmore girls. lymla nice. tyvärr har jag inte ett, utan två prov i företagsekonomi imorgon vilket betyder att jag borde plugga eftersom att jag inte kan ett dugg av dessa två kapitel. typiskt. dock fick jag flytta fram provet i litteraturhistoria till nästa fredag så då slipper jag oroa mig över det också, gött som attan.

nu ska jag försöka orka ta fram ekonomiboken och läsa igenom två kapitel. kommer gå åt pipsvängen, alltså.
adjö
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0