I'm moving on and I'm gonna get stronger now and nothing will break me down

denna dagen gick så här fort *knäppa symboliskt med fingrarna*. nu sitter jag och myser med kanongoda muffins och daim och ser på gilmore girls säsong 5. har fått låna den av min kusin, ska bli så grymmans roligt att se fortsättningen nu (även fast dean bara är med litegrann och jess inte är med alls....) nu efter att jag har sett de första 4 säsongerna flera flera flera gånger om och kan inte tröttna.

direkt efter skolan åkte vi till mormor och åt en snabbis. min goding stina den fina var där och kära nån, jag kan bara käka upp henne, hon är så go! sprang fram till mig och satte sig i mitt knä och höll om mig hårt för hon vägrade åka hem och under tiden fipplade hon med mitt hår, den tjejen kan hon må ni tro! min buddy. jag ska bannemig kidnappa henne en dag och rymma till soliga mexico.

imorgon ska jag toktanka nya kyle xy-avsnittet samt försöka hinna ringa om sommarjobb. om jag vågar.

nu ska jag sluta tråka ut er och fortsätta med mitt tv-tittande istället.
adjöken
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0