If there's no one beside you when your soul embarks, Then I'll follow you into the dark

habbahabba. tog en tidigare buss idag för camilla skulle te banken innan den stängde och sen handlade vi det sista till kalaset. kul det ska bli imörn, weho!

när jag kom hem tittade jag lite på scrubs och grey's anatomy, sen gick jag upp och kirrade lite chokladmuffinssmet och sitter nu i soffan med smeten i högsta hugg och ser på "höök", säsong 1 som jag tankade två avsnitt av i natt. fastnade ju för serien under säsong 2, så det skulle vara roligt att se första säsongen nu, även fast det är en annan som spelar eva då.
sitter också och avinstallerar adobe master collection i detta nu. skitdrygt, vet inte vad som ha hänt, men det kommer upp nån ruta när jag öppnar något adobeprogram där det står nåt om att licensen slutat fungera eller nåt och att jag måste installera om allt eller någe. drygt som attan. fungerar det inte när jag installerat om skiten då spyr jag.

appropå spy. mamma har magsjuka. de som känner mig vet att jag har spyfobi, så förstå min panik igår kväll när jag fick reda på det. okej, ingen gillar väl att spy, men jag får verkligen panik panik potatisgris bara nån typ spyr i en film eller nåt, och så. och nu då. som tur är bor jag ju i källaren, vilket betyder att jag har mindre chans att snappa upp mammas bacillusker + att jag har bra immunförsvar och brukar inte bli sjuk. men ändå, man vet ju aldrig. jag har sagt till henne att hålla sig typ 99% av all sin sjuk-tid på övervåningen så hon slipper släpa ner spybacillerna till nedervåningen där alla är, men jag blir så galet less när hon inte förstår att man KAN bli smittad, bara nu för någon minut sen kom hon in i mitt rum (!) med ren tvätt till mig. groaaaargh! ja, det är synd om henne som är sjuk, men då kan hon väl i alla fall ligga i sin säng och ta det lugnt istället för att kuta runt och smitta ner resten av familjen?! kanske inte är så lätt att sätta sig in i min situation och förstå vilken panik jag verkligen får om man inte känner så själv, men ändå!
så, lite skönt att skriva av sig.

nu ska jag se på mera höök och sen städa rummet och lite annat smått och gott inför morgondagen.
adjö
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0