idag är en annan dag

habbahabba. det blev en tidig morgon idag med. kollade just igenom gårdagens inlägg och upptäckte mitt smått hatiska inlägg jag postade efter bandymatchen, haha. shit vad sur jag var då. det höll i sig i kanske 10 minuter. sen satt jag och såg på tv och dunkade musik som vanligt igen. tokigt det kan bli. så hjälpte det ju lite extra på kvällen när mamma och jag hade skjutsat adina och anna till runemo och såg på hemvägen några marchaller. vi tänkte "aw, det blev några marchaller i år ändå :')". någon meter framför stod en skylt så vi förväntade oss att det skulle stå något i stil med "vi älskar er ändå :D" eller  något annat peppande. det stod "marchaller till salu"............. hade jag sett detta 10 minuter efter matchen hade jag säkert tänkt "fy vad löjligt", tönt som jag är. men när vi läste det där kunde vi inte annat än skratta. och skratta. och skratta. :D silver är bra det med. jag är glad. thumbs up.

aja. jag har suttit och filat på webbdesign-uppgiften idag, nu när jag har photoshop igen. det gick sådär. hm. detta kommer gå åt skogen. men hoppas det kommer fixa sig till slut, för jag vill helst känna att jag orkar fortsätta med bloggen senare också, inte bara koda och greja och sen inte orka med den? ickeicke.

lägger också över alla mina grejer på datorn till en extern hårddisk för tillfället, utifall datorn skulle säga tack och hej leverpastej. ser på den rätte för rosing under tiden. det är pinsamt, hela programmet. men ack så roligt att sitta och dissa för sig själv i tv-soffan. sån är jag. "skadeglädjen är den enda sanna glädjen" som någon klok människa sa en gång i tiden.

vill till slut slå ett slag för programmet "vårt bröllop i era händer" på tv3 ikväll kl. 20! tyvärr är det samtidigt som wipeout som jag också vill se, dels för att skratta ihjäl sig åt felix och hans dissningar och dels för att få se linda rosing och kitty jutbring skämma ut sig ännu lite till i svensk tv. får se vad jag känner mest för at the end of the day. och efter det är det sanningens ögonblick, vilket jag absolut ska se på. köng det där.

adjöss
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0