i övermorgon

oh holy moly. två dagar kvar bara. knappt det. tills jag blir 17. roligt, ja det kan du hoppa upp och sätta dig på. peppad peppad peppad! och imorgon blir det serienerladdning- och tittning som aldrig förr, nya avsnitt av både kyle xy, one tree hill OCH gossip girl ju.

imorgon är det prov och jag blandar ihop precis allt. inte har jag någon ork att sätta mig och plugga ihjäl mig heller så här sitter jag fastknuten vid tvn med datorn i knät. däremot tror jag att jag ska kolla igenom mattegenomgångarna vi fått på mailen, så kan jag räkna några uppgifter senare kanske. jag är så trött, känns som att jag inte sovit nåt inatt bara för att jag drömde att jag inte kunde sova, stört.

näe, nu ska jag sluta jammla om absolut ingenting och återgå till att göra absolut ingenting.
adjö
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0