I know that I’ve got issues, but you’re pretty messed up too

habbahabba. idag ställde jag klockan på halv 10, galet tidigt för en helgdag egentligen, men jag resonerar som så att ju tidigare jag vaknar desto längre blir ju helgen! sen fick jag reda på att vi skulle åka och kika på lägenheten mormor ska flytta till i mitten av juni, så vi stack dit. spännande som attan. mormors hus är ju i princip som ett andra hem så detta är ju en lymla big deal, faktiskt. det var en mysig trea, tror detta kommer bli jättebra. ligger precis vid ica också så det är nära att gå dit från bussen också, huhu. mormor är allt bra go.

snart är det sm-final också. peppad jag är, läll! från kvart i fyra kommer jag sitta klistrad vid tvn och heja med godispösen i famnen. iiiiiik, spännande. tänk om de förlorar. vad händer då? fy vad deprimerande. nej, de båste vinna. de SKA slå boltivcs sju år i rad, så är det bara. köng köng köng.

nu ska jag se sista kvarten av kyle xy på femman. bäst, yes.
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0