I don't wanna be anything other than what I've been tryin' to be lately

haj. här sitter jag i soffan och myser med te och baguette och vindruvor. smarrigt som attan. har varit en mysig dag i övrigt, stack en sväng till mormor och var lite barnvakt åt stina medan ann-louise och svenne var på utvecklingssamtal med andré. alltså stina. vilken tjej. jag vet att jag tjatar om ungen 24/7, men spendera en stund med henne ni med och jag lovar att ni är lika såld som jag är.

i natt ska jag tanka film. jag laddat upp en lager torrents som ska få ladda under natten. just nu försöker jag ladda hem nya gossip girl, sen under natten ska jag tanka:
- slumdog millionaire
- nya one tree hill-avsnittet
- narnia
- kung fu panda
- dead like me after death
- pineapple express


vissa är jag knappt peppade att se ens, men lika bra att ha ett litet lager till lediga stunder, typ påsklovet eller nåt. perfekt. i natt tankade jag förtrollad, marley and me, the reader och supersugen. great.

nu ska jag fortsätta fika. crap. mitt te har kallnat.
adjö
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0