habbahabbahej

oh. nu läll är det spännande på bandyn. har försökt komma igång att skriva ett blogginlägg länge nu men det blir inte av för jag sitter och glor på bandy. gälet.

jag är tjockis idag. har bara ätit fika. gött som attsingen! först åt jag mig fet på mat och hej-dundrande massa tårta, sen blev det massssssa fika på kyrkan. ojoj. men gött vare!

NEEEEJ SKJUT MIG, SKJUT MIG NU. sirius vann över byn. jag kräks. 1-1 står det nu, och bäst av 5 går till SM-final. byn ska till uppsala igen. annars dör jag nog lite inombords. nu knäppte vi snabbt över till "spårlöst" på 4:an så man börjar tänka på nåt annat, bra.

imorgon ska jag och camilla på dollar och handla inför partaj, hehe! sköj.

återkommer strax med "dagens".
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0