farewell

oj, inget inlägg idag. det beror på att det varit skola, sen handlade vi på ica, sen åkte vi och åt hos mormor och sen satte jag mig med engelskabrevet, vilket jag fortfarande gör. hade inte skrivit ett ord innan. så grymmans svårt att komma på nåt bra på lektionerna, det är hemma man kommer igång. nu har jag bara lite kvar, men jag har ingen ork kvar nu. så om vi får mer lektionstid på oss imorgon att skriva så gör jag klart det då, annars får jag sitta och skriva på bussen då. eller möjligen imorgon bitti om jag är snabb. sånt som märks, antar jag.

nu är det lost. ska blåsa håret först sen gå ner och lägga mig i sängen och kika på det tills jag somnar. typiskt att det börjar så sent på kvällarna, slutar ju inte förrän 23.40! varför kör inte 4:an på 21-22 som vanligt? less jag blir, jag och mamma som brukade knarka lost ihop, nu kan vi inte göra det heller för 22.40 har mamma gått och lagt sig för längesen. dåligt, tv4, dåligt.

just ja, jag måste packa litegranna också. crap.
gotta go!
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0