every look I take make me want you more

tjabba. gudars, vilken härlig kväll det blev igår! barty barty. stort TACK alla jäntor.

idag vaknade jag sent, ensam hemma, helt klockers. har bara degat hela dan. lyxigt så in i norden. och ikväll är det både wild kids och melodifestival-final! återkommer alldeles strax med ett utlåtande om kvällens final.

appropo melodifestivalen, jag googlade fram texten till "snälla snälla" nyss och upptäckte en grej. så här står det att en textbit går i låten:

Ja, jag vet det är lågt att be
Men jag skiter i det


men jag har alltid tänkt att hon sjungit:

Ja, jag vet det låter B
Men jag skiter i det


personligen tycker jag att det sistnämnda är bra mycket bättre, HAHA. sen kan ju den som skickat in texten till letssingit hört fel också, men man vet aldrig. jag och min hörsel är ju inte bästa vänner, så jag kan gott och väl ha hört fel. pinsamt.

anyhow. just nu sitter jag i soffan och ser på bandy. jag zappade lite för en stund sen och kom in i matchen efter en kvar och då ledde redan byn med 2-0, snuskigt coolt. och nu i början på andra halvlek leder byn fortfarande med 5-0. vinner sirius nu så är dom inte mänskliga. shit pomfrit.

jag måste bränna ut det viktigaste på datorn snart också. min dator är störd. varför får alltid jag bottennappet? andras skoldatorer fungerar problemfritt, men min dator ska såklart krångla från start. tror det kommer dö igen snart så när jag vaknade idag satt jag och brände ut lite filmer jag ännu inte kollat på samt lade över det viktigaste på usb-minnen, nu har jag bara lite kyle och sånt att bränna ut och jag är redo för den stora smällen. usch, less jag blir.

well well, vi hörs
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0