don't say I never gave you anything

halloj. kom just hem ifrån en eftermiddag med stina-bus. alltså jag förstår inte hur i hela friden en unge kan vara så galet go. "kom bästa kompis! =D", klart man smälter? jag ska bannemig kidnappa henne en dag och flytta till soliga mexico. jag måste.

nu är jag ensam hemma en stund. skönt. fick en plötsligt ryck att jag ville se om one tree hill säsong 1. kära nån vad längesen det var jag såg igenom hela den säsongen nu alltså. säsong 2 har jag sett hyfsat nyligen, likaså säsong 3 och ströavsnitt av säsong 4. + säsong 5 och 6 som är nya i sig. men säsong 1 var den galet längesen jag såg. kanske två år sen! inte klokt. i alla fall sen jag såg hela säsongen på en gång. ströavsnitt på tv kan man ha sett mer nyligen, men näe, jag tror bannemig att senast jag såg säsong 1 var när jag, rebecca och linnea var och praoade i ö-vik, vilket var två år sen. sinnessjukt ju! så är det så ovant att se alldeles från början nu. från att sett senaste avsnittet frän sjätte säsong för någon dag sen där nathan och haley har en son till detta, då nathan är ett svin och han och peyton är tillsammans? det matchar liksom inte nånstans. det känns som nathan alltid varit prince charming och att han och haley alltid varit gifta. gälet.

nu ska jag nog gå och poppa en pöse popcorn och hämta mig en flaska påskmust och mysa ordentligt till one tree hill. jag längtar till mitt favoritavsnitt på säsong 1, det åttonde! undrans hur många gånger jag sett det egentligen, kan se det precis hur många gånger som helst utan att tröttna skulle jag tro.

puss och adjö
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0