the beating of our hearts is the only sound

HEJ
jag har lov
men jag har liksom inte förstått det än
det känns som en vanlig lymla helg bara
gälet

skolavslutning igår, sen på kvällen stack jag till becs en sväng. vi åkte på byn och handlade götta, sen hem till henne och såg på disturbia. en stor lymla puss på den filmen, kan inte tröttna på den även fast jag kan den typ utantill så den egentligen borde förlorat all spänning, hah!

nu sitter jag bara och är rastlös och vill beställa massa grejer. tyvärr är jag snuspank. jag behöver kläder. och jag vill ha massa onödigt jox, typ dvd-boxar, kamerastuff och annat tok. ni får gärna sponsra med en liten (läs: stor) slant.

jag behöver verkligen nåt tidsfördriv nu. nu när det är dåligt väder och man inte kan njuta av sommarvädret. adina skulle kirra nästa bok i twilightserien åt mig imorgon i alla fall, eclipse. hoppas den är minst lika bra som new moon. new moon överraskade, trodde jag skulle bli helt förtvivlad av den bara men den var ju cp-bra, så att säga.

uuuh jättetråkigt har jag just nu.
inget på tv. ska se pistvakt och sjukan som jag missade igår, men det börjar inte förrn om ett tag.
buhu.

- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0