dagens rysare, 090601



salem - astronaut
kände att det var dags för en ny "dagens", var ett tag sen sist...
alltså. salem al fakir. hur lyckas människan. det är frågan.
så underbart udda låtar. kommer ihåg när jag hörde "this is who I am" första gången,
föll pladask och sen dess har jag lyssnat på honom hur mycket som helst.
som tur var hann jag ladda hem hans nya album innan ipred-lagen trädde i kraft,
så nu har jag hela albumet på ipoden. helt underbart.
den här låten är så maffig. kommer nötas nåt så in i norden i sommar kan jag lova.

Kommentarer
Postat av: Frida Hedqvist

hej vilken otroligt fin blogg du har!

Kom och skriv i min blogg vad du ska göra i sommar!

Kram <3

2009-06-02 @ 20:53:34
URL: http://everybodygetup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0