you are my sweetest downfall, I loved you first

oops, ett litet uppehåll i skrivandet här.
jag har mest legat och stenknarkat gossip girl, mitt nya beroende. jag har alltid varit skeptisk mot den serien för den verkade så lymla jobbig och värdelös. värdelös MY ASS, jag var såld efter första avsnittet och nu har jag redan sett klart hela säsong 1 plus alla 13 avsnitt som finns ute av säsong 2. dude. jag nöter denna serie. galet. trodde jag verkligen aldrig skulle hända.

efter det har jag nött massa scener och musikvideos på youtube, vilket är tummen upp för man hittar ofta flera bra låtar då.
som min nya favorit, the script - breakeven. har hört den förr, men bara lite slött, sådär. nu är jag lite störtkär i refrängen.

nu snart är det körslaget och bollnäs-kören ska köra queen - don't stop me now, så jag ska ladda och peppa lite nu ;)
adjöss
- h.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0