where did you come from cotton-eyed joe

tjabba tjena hallå!

det har varit en hyfsat lugn dag i skolan tycker ja. rört på mig lite har jag gjort också. först till och från expert för företagsekonomin, sen hem från bussen, sen till och från kyrkan. det är mer än vad jag rör på mig under en vecka (säger vi).

nu sitter jag och ser på småstadsliv för andra gången innan bella ska få tillbaks'n. pappa har sagt att han tänkt fixa hem den sen nå tag, lymla tur för detta är för friden en klassiker utan dess like.

nu. vill. jag. ha. godis? ja. och varm oboy blev jag gääälet sugen på efter jag la upp senaste inälgget på PIMP MY DAY. jag tror jag kilar upp och gör i ordning mig en liten kopp chokla'. inte helt fel såhär på kvällskvisten.

morsning!
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0