weekend

hola a todos. äntligen helg igen. åh, idag är en sån där dag då jag känner att jag verkligen kan slappna av och inte bli rastlös lika lätt. bara ligga i sängen och kolla på filmerna jag laddat hem under veckorna och bara mysa till'et. senare blir det let's dance också, ska bli kul. hoppas kitty ryker nu så man är av med både fröken sverige-bella och kecky-girl-kitty. höhö. skulle kittla dödsskönt i kistan, må ni tro.

imorgon blir det la först te att ta det lugnt, sen lite senare kommer carro och becci hit. ska bli så gälet roligt, man träffas inte lika ofta nu, det är så tragiskt så det gör ont. shit, jag har inte ens träffat carro barro ordentligen sen sommarlovet? vafalls? men det ska vi ta igen nu, tjejer. med bastu och helgmys. justja, det är körslaget-final också. hoppas bollnäs vinner nu då. och hoppas isåfall att peningarna går till nåt nytt och roligt så det händer nåt där borta nångång. tihi.

på söndag kommer nog bella och cam hit och färgar håret på mig och grejar också :D jag håller tummarna för en social helg, ingen rastlös trök-helg för det har jag ingen som helst lust med just nu.

aja, nu jag tror jag ska ha två "dagens" idag eftersom att jag inte hann med gårdagens. ja? bra.
adjö
- h

Kommentarer
Postat av: bellaaaaaaaaaaasundqvist

Om dom vinner går pengarna till gumpels. : D: O HEHE

puss och kram ses på söndag!

2009-01-30 @ 21:56:29
Postat av: hanna

hmmm okej :o jag googlade. snygg hemsida iaf HEHE.

JAJEMEN :D

2009-01-30 @ 22:32:37
URL: http://randomname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0