det tömmer en människa på kraft att förlora av det han aldrig haft

Tjing för att låtsas vara hel
Tjing för att spela ett spel
Tjing för att kärlek ska börja fel

hola a todos. HELG. så lymla härligt. kort dag i skolan, gjorde typ inget, var mest genomgång eller annat tok. sen stack camilla och jag ner på stan en sväng och jag köpte hårspray och en tröja (som det visade sig vara en liten fläck på så jag fick den 30 spänn billigare? flyt). när vi kom hem till byn gick vi till pelles och åt också, extremt smarrigt. sen stack jag hem och tittade på psych och myste!

sen har jag under dagen fixat hem "thomas järvheden - seriöst roligt". den var bra! järvheden är så lymla kung. så sjunger han så fördönat bra också. precis i slutet av filmen spelade han en ny låt, eller ja, den är inte med på skivan i alla fall. den var så bra, jag vill ha den att nöta sönder, men som sagt så finns den inte med på skivan. sånt suger. åh, jag vill slå nån.

ikväll är det i alla fall let's dance. de dansar bland annat jive. det är så lymla läckert. tänk vad häftigt att kunna dansa så ändå. lite grease-aktigt. cool. sedan hoppas jag att blondinbella ryker snarast möjligen. folk kan tro att det är nån överdrift när jag klagar på henne 24/7 men det är det verkligen inte. jag klarar inte av människan. kitty kan också få åka hem. trodde hon skulle bli en av mina favoriter innan det började, men redan efter första programmet fick jag panik på henne. herregud, hon har gett sig in i det här, är uppenbarligen rikskass på att dansa men klarar inte av kritiken utan måste käfta emot? åh jag hatar sånt. det blir sån lymla dålig stämning också. hon gör mig aggressiv.

njet, jag tror jag ska fortsätta frossa i godis och lyssna på musik tills let's dance börjar nu.
I'll be back.
- h

Kommentarer
Postat av: Elof

Järvhedenfilmen var grym! :D

2009-01-24 @ 14:49:38
URL: http://emilelofsson.fisknylle.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0