you are my purpose, you're everything

Have I found you?
Flightless bird, jealous, weeping
Or lost you?
American mouth
Big pill looming

god helgdag. själv har jag slappat bort hela dagen. har inte gjort ett dugg, vilket man skulle tro skulle vara skönt, men icke, jag får ångest över att helgen bara flyger förbi utan att man gjort nåt. usch. måste leta fram nån film.

det enda jag kommer göra ikväll är väl att se på tv, antar jag.
kvällens tv:
17.05 - scrubs, tv3
18.30 - are you smarter than a fifth grader, tv3
19.00 - wild kids, svt1
20.00 - körslaget, tv4

säsongsstart av wild kids ikväll alltså :* kära nån vad jag har längtat. är nog bara jag i min ålder som älskar det, haha! men ojoj. finns ju inget roligare än lillgamla ungar. dock verkade det som att det skulle vara typ ett uttagningsprogram ikväll? what teh heck? sånt jox har vi inte tid med, jag vill se prisjakter och kompiskamper och all drama därimellan.
hrmpf.

anywhooo, nu ska jag käka. magen kurrar så det ekar emellan alptopparna.
adjöken!
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0