sunday morning breakup, by noon she will be gone

Like the sun that will steal early morning
I'm a thief in pursuit of your heart
Like a priest that will hear his calling
At first sight I knew from the start

Sitting in the spotlight of her eyes
Wondering if it's heaven in dissuise

det var den helgen, det. poff så var den över. inte har jag pluggat nåt heller. så typiskt mig, allt kvar till sista minuten. har inte ens skrivit ett ord på engelskauppsatsen som ska vara inne imorgon. åh. dö dö dö dö.

däremot har jag suttit och fifflat med jennies blogg, jag blev rätt nöjd också faktiskt :) kika in: http://jlinden.blogg.se
jag är redan trött på den här layouten så jag gör nog en ny till mig själv nästa helg skulle jag tro.

bara 3,7% kvar att tanka på "sagan om"-serien också, så efter jag är klar med allt pluggande ska jag nog belöna mig med att knarka lite sånt. tilltugg: iskall oboy och sourcream & onion-chips.

lite senare kommer jag tipsa om dagens låt också. men jag väntar med det. en liten cliffhanger.
hejhopp!
- h

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack så mycket hanna:) blev super.

stor blöt PUSS.

2009-01-25 @ 19:57:11
URL: http://jlinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0