STRESS

HEJ! hinner bara med ett kort inlägg just nu, har så mycket att göra :O

idag hade vi matteprov, första provet på matte b :( sketet. så efter skolan hann jag hem i ca 20 minuter, sen åkte jag på tonår. mysigt var det, vi kom på massa kul att göra under måndagarna. sen körde vi lite singstar men jag var tvungen att gå lite tidigare p.g.a denna eviga engelskauppsats! åh. detta blir så dåligt. pinsamt, hanna, pinsamt. typiskt mig att spara det till sista minuten också. åhhhh jag blir så less på mig själv!

nu sitter jag med datorn i knät, dricker te och äter kex och ska försöka skriva lite på engelskan medan jag ser lite smått på bonde söker fru-bröllopet. uäk, han bonde-magnus skrämmer mig.

nu får jag inte skriva mer. adjö.
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0