sen update

sorry 'bout that, men jag har ändå bara suttit hemma och mögglat.

däremot har jag tittat på herkules. det var lymla mysigt. var ett tag sen sist. sicken rulle, alltså. vi skulle ju se den på svenskan men det blev det inget av med så då måste man ju ta saken i egna händer. ett litet plus är ju att om man ser på filmen hemma kan man vråla med hur mycket och fult man vill i alla låtar. luvley.

ew. på fredag är det prov i företagsekonomi och jag förstår absolut ingenting av det här kapitlet. de tidigare kapitlen har ändå varit hyfsat enkla, smidigt att plugga på osv. men nu, PUFF sa det och jag blev ett rötägg. kan inte ens skilja på inkomster, intäkter och inbetalning. då är det illa, för det är nog ungefär det enklaste på hela kapitlet. blä. kommer icke gå nå vidare detta, dessutom ska jag nog färga håret imorn som kommer ta lite tid. vi får skynda oss helt enkelt och snorplugga direkt efter. men det är väl såhär det går när man inte är sådär jätteaktiv på lektionerna. hm.

jaja. jag borde sova nu för jag var så gälet trött på bussen i morse. får se om jag hinner leta fram någon "dagens".

tjoflöjt
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0